Je kunt niet meer op deze vacature solliciteren (deadline was 18 apr 2021).
Bekijk het actuele vacature aanbod of kies een item in de hoofdnavigatie hierboven.
Stilstaan is geen optie.
Data drijft ons werk. En jij zet data om in begrijpelijke en overzichtelijke rapportages. Ook ben je een goede gesprekspartner voor collega’s bij de KB en openbare bibliotheken die zich bezighouden met online strategie, redactie, marketing, usability en UX-design. Je bent betrokken bij het meten van de effecten van hun werk. Door jouw rapportages en analyses optimaliseren we de klantreis en resultaten. En er is meer. Jij bent de marketing data analist die:
Daar komt bij dat je deelneemt in het KB-brede team Klantonderzoek, waarin je samen met collega’s uit verschillende afdelingen samenwerkt rond data en onderzoek. Voor jou een uitgelezen kans om jouw kennis en kunde te delen met anderen, wat je gemakkelijk afgaat. Plus je leert hierdoor ook gelijk je collega’s van de andere afdelingen kennen, hoe leuk is dat?
Ben jij het talent dat wij zoeken?
We zijn benieuwd naar wie jij bent en wat jou bijzonder maakt. Is dat jouw klantgerichte instelling met vlijmscherp analytisch inzicht? Geweldig. Zeker als je dit voor deze vacature van marketing data analist aanvult met:
Dienstverband voor bepaalde tijd: 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
Kies jij voor de KB?
Dan kies je ook voor uitstekende arbeidsvoorwaarden. Om precies te zijn valt jouw keuze op onder andere:
Deze arbeidsvoorwaarden (en meer) gelden voor een fulltime dienstverband van 40 uur per week. Voor de vacature marketing data analist is een dienstverband voor 32 tot 40 uur per week aan de orde.
Bij ons gebeurt meer dan je denkt.
De KB is de nationale bibliotheek van Nederland. Wat meer mensen mogen weten, is dat de KB ook een innovatieve werkgever is. Want dat zijn we absoluut! Samen met 500 collega’s zetten we ons in om Nederland elke dag slimmer, vaardiger en creatiever te maken. Dit lukt ons door bijvoorbeeld alle digitale publicaties van én over ons land te verzamelen, te bewaren en te delen. Inzicht in en doorontwikkeling op basis van marketingdata is hierbij onmisbaar.
We omarmen de verschillen van al onze collega’s. Sterker nog: we zien dat verschillen elkaar versterken. Dat ervaren we ook zo in ons team Lezen. Dit team werkt aan de marketing en redactie van de online Bibliotheek, de Jeugdbibliotheek en Bibliotheek.nl om zoveel mogelijk Nederlanders digitaal te laten lezen. Hoe jouw 20 toekomstige teamcollega’s de sfeer omschrijven? Als open, gezellig en met alle ruimte om richting aan je eigen werk te geven.
We like to make it easy for you, sign in for these and other useful features: